имам следният проблем,когато съм на 2 скорост и реша да намаля или да завиа когато си махна крака от газта колата изгасва на 1 скорост,светва червената лампа на обортомера която е като дюза,след това изключвам от контакт изчаквам около 2,3 секунди и паля отново без проблем но лампата остава да свети за около 3,4 минути след което изгася.Това не се случва всеки ден,но се случва я на отбивка,я на светофар доста неприятно,а междудрутото това става само когато е загряла колата.Нямаше да пиша въобще,но днес бях на диагностика а там пича не откри никва грешка на компа,само това че температурата на компа показваше 111 градуса,ана уреда в колата 90.Благодаря предварително
Известие
Collapse
No announcement yet.
Към selespeeder-ите
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ilin4o Покажи съобщениеимам следният проблем,когато съм на 2 скорост и реша да намаля или да завиа когато си махна крака от газта колата изгасва на 1 скорост,светва червената лампа на обортомера която е като дюза,след това изключвам от контакт изчаквам около 2,3 секунди и паля отново без проблем но лампата остава да свети за около 3,4 минути след което изгася.Това не се случва всеки ден,но се случва я на отбивка,я на светофар доста неприятно,а междудрутото това става само когато е загряла колата.Нямаше да пиша въобще,но днес бях на диагностика а там пича не откри никва грешка на компа,само това че температурата на компа показваше 111 градуса,ана уреда в колата 90.Благодаря предварително156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от svenzbg Покажи съобщениеАми пич ако ти се идва до Пловдив , мога да ти препоръчам човека който би ти помогнал с проблема, пък ако искаш да ти дам и телефона да се разбереш с него , ти решаваш все пак !MiTo 1.4 155
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеОтиди на друга диагностика щом лампата е светнала веднъж значи има грешка просто софтуера му на майстора може да не е подходящ.MiTo 1.4 155
Comment
-
Прекалибрирай си точката на зацепване на съединителят от селето.
ПП: Нормалното тръгване на колата от място е на максимум 1100rpm без претрисане. При теб така ли е ?
Най добрият тест за точката на зацепване на съединителят е следният:
Опъваш ръчната.Ръгаш 1-ва, подаваш леко газ като я задържаш на полусъединител (колата трябва да е на около 1100 оборота и леко да е "присвила" задницата без тресене, подскачане и придърпвания) . В тоз момент пипаш спирачката за да светнат стоповете. Колата трябва да почне да "подскача" на място (натиска и пуска съединителят около точката на зацепване през половин секунда).
Comment
-
Първоначално публикувано от ilin4o Покажи съобщениелошо щот съм на един гръцки остров
Comment
-
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеПрекалибрирай си точката на зацепване на съединителят от селето.
ПП: Нормалното тръгване на колата от място е на максимум 1100rpm без претрисане. При теб така ли е ?
Най добрият тест за точката на зацепване на съединителят е следният:
Опъваш ръчната.Ръгаш 1-ва, подаваш леко газ като я задържаш на полусъединител (колата трябва да е на около 1100 оборота и леко да е "присвила" задницата без тресене, подскачане и придърпвания) . В тоз момент пипаш спирачката за да светнат стоповете. Колата трябва да почне да "подскача" на място (натиска и пуска съединителят около точката на зацепване през половин секунда).
Едно калибриране преди всичко останало е задължително. Въпросът е че трябва сервизите там да имат софтуер за това...Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Щом имаш хъркане, оределено съединителят не отделя достатъчно. Системата е наравена така, че "натиска" малко над калибрираната точна за зацепване. (clutch ref position). Ако почти винаги хърка при преминаване от 2-ра на 1-ва при скорост от около 20км/ч, просто трябва да го прекалибрираш. Ако не го прави постонно, има голяма вереоятност да имаш рязък спад на налягане в хидросистемата. Провери си сферата по описаният в темата за селето начин (с диагностиката и малко хитрост, може да се измери налягането на азота в сферата ) .
Извади буксата на потенциометърчето, което седи над хидроцилиндъра на съединителят и ръсни с контактен спрей (това е 1-ят потенциометър).
Ако хърка почти постоянно, отиваш някъде където имат диагностика която лови селето и извършваш манипулациите в реда в който съм ти пуснал линковете.
http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page28/page36/page36.html
http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page28/page31/page31.html
Ако нещо не ти е ясно : Skype :dobromir******** , 0888******* - Добри
ПП: Всичко това на топъл двигател !Last edited by fiore; d.m.y г., 10:22.
Comment
-
Няма от къде да му се появи този рязък спад в налягането. При всички случаи обаче има проблем с позиционирането на съединителя. Почистването ще реши проблема ако става въпрос за лош контактГипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Има , има
Когато налягането на азота в сферата е малко, се получават точно такива резки пикове на налягане. За това й се вика хидроакумолатор.В горецитираната тема съм описал как действа. Нормално , работният й обем е достатъчен за извършването на поне 2 превключвания на предавки от робота ( това ще рече , натискане на съединител, преместване на вертикален и на хоринзонтален хидроцилиндър). Между временно помпата възстановява налягането в сферата. с изсвирясването на азота се намалява и "работният обем " на сферата (това е количеството масло което тя отдава с нужното налягане). В един момент се получава така, че при натиснат съединител, налягането е все още над, но близко до 45bar. и помпата не е включена. При опит да превключи предавките се задействат 2 поредни хидроцилиндъра( това се получава от 3-та на 2-ра), налягането рязко спада (поради консумацията на масло от хидроцилиндрите) и съединителят веднага "увисва" (докато помпата компенсира налягането). Точно тогава изхърква колата. (от 2-ра на 1-ва се задейства само един хидроцилиндър и има по-малка консумация на масло)
Затуй казах, ако хърка всеки път при преминаване от 2-ра на 1-ва е от калибрация на съединителя. Ако го прави според "настроението" проблема е друг, много възможен от хидроакумолатора.
ПП: Нова сфера издържа 3 превключвания, преди да се включи помпата.
Comment
-
Така е, но ще го прави и при други случаи на превключване, а не само в описаните. Същото важи и ако помпата си е тръгнала и не може да възстанови достатъчно бързо налягането.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
Comment